Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Alle bestellingen die voor 23:59 uur besteld zijn, worden morgen bezorgd (België kan in sommige gevallen 1 dag langer duren). Met uitzondering van het weekend.

Wat kun je doen als je je bestelling nog niet hebt ontvangen?

Als de levertijd van 7 werkdagen is verstreken en je hebt je bestelling nog steeds niet ontvangen, stuur dan een e-mail naar info@dentuv.nl. Wij gaan dan voor je uitzoeken wat er met je pakketje aan de hand is.

Hoe kun je je bestelling ruilen of retourneren?

Neem contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar info@dentuv.nl. Vermeld in je e-mail je naam, bestelnummer (bijv. #1234) zoals ontvangen in de bevestigingsmail, en de reden van je retour. Wij zullen je vervolgens het retouradres verstrekken en je retour bevestigen. Daarna kun je het product naar ons terugsturen.

Wat zijn de kosten van retouren?

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Deze kosten variëren afhankelijk van de koerierdienst die je kiest. Voor specifieke prijsinformatie raden we je aan de website van de betreffende koerier te raadplegen.

Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn product(en)?

Je hebt het recht om je product(en) binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Voor de Ultrasonic UV Cleaner bieden wij een 30 dagen niet goed, geld terug garantie. Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Je bevindt je binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
  • Het artikel moet zich in de originele verpakking bevinden, inclusief alle labels.
  • Het product is ongebruikt en in dezelfde staat als waarin je het ontvangen hebt.

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

Je kunt je aankopen op diverse manieren betalen. Wij accepteren de volgende betaalmethodes: iDEAL, Klarna, Bancontact, Creditcard (inclusief American Express) en Apple Pay. Om te zien welke opties specifiek beschikbaar zijn voor jouw betaling, doorloop de betalingsstappen op onze betalingspagina voor een volledig overzicht.

We verzekeren je dat alle betalingen via veilige en betrouwbare betalingssystemen verlopen, zodat je transactie met vertrouwen kan worden afgerond.

Wat als ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling heb ontvangen?

Als je geen bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen, willen we dit graag voor je oplossen. Stuur ons een e-mail naar info@dentuv.nl met je volledige naam en het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst. We zullen dan zo snel mogelijk voor je nagaan wat er aan de hand is en je verder helpen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je om welke reden dan ook je bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@dentuv.nl. Zorg ervoor dat je je naam, het bestelnummer (bijv. #1234) zoals vermeld in je bevestigingsmail, en de reden van annulering vermeldt. We behandelen je verzoek zo snel mogelijk.